укр / eng / pol

 



1
1. Cпікери першого дня Форуму "Креативні індустрії. Українська модель". Провідні фахівці Академії наук України, Міністерства культури України, Українського культурного фонду, КНУ імені Тараса Шевченка.
2
2. З доповіді Інституту економіки та прогнозування Національної академії наук України: «Рекомендаціями щодо впровадження розумної спеціалізації в Україні є:
розробка нової Державної стратегії регіонального розвитку (поточна завершується у 2020 р) на основі концепції розумної спеціалізації;
формування нових стратегій розвитку регіонів (після ґрунтовного аналізу та публічної дискусії);
запровадження принципів розумної спеціалізації у діяльність Державного фонду регіонального розвитку;
запровадження пілотних конкурсів у діяльності майбутнього Національного фонду досліджень (для спів-фінансування прикладних науково-дослідних робіт на замовлення регіональних органів влади та/чи установ)».
3
3. Учасники Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель»: мистецтвознавці, актори, режисери, продюсери, дизайнери, перформери, журналісти, студенти, ветерани АТО, які цікавляться культурним менеджментом та ін.
4
4. З доповіді Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка: «Креативні індустрії перемістилися у топі світових тенденцій розвитку економіки з 10-го на 3 місце».
5
5. З доповіді Директорату креативних індустрій Міністерства культури України: «Отже, за наявності високого творчого потенціалу Україні слід звернути увагу на використання культури як стратегічного ресурсу розвитку всієї країни і презентації себе на міжнародній арені як креативного хаба».
6
6. Діджитал акаунт менеджер, консультант культурних проектів: «Переважна більшість театрів на їх власну думку потребують коротко- та середньострокового стратегування та постійних сервісів з пошуку додаткового фінансування. Менше половини театрів вважають, що їм потрібна розробка позиціонування».
7
7. Фото-зона Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель» Національного центру театрального мистецтва імені Леся Курбаса користується популярністю.
8
8. З доповіді Голови Ради Інституту податкових реформ: «Згідно ст. 28 якщо імпортоване культурним та креативним підприємством з-за кордону обладнання для власного використання не є таким, що виробляється місцевими виробниками, що підтверджується Міністерством економічних зв’язків Тайваню, то воно має звільнятись від імпортних мит».
9
9. Менеджер культурних проектів: «Європейська грантова система передбачає тотальне перенавчання на незалежні структури мислення, де фігурують відкриті партнерські стосунки між різними європейськими мистецькими організаціями, котрі вже упродовж багатьох десятиліть обмінюються власним досвідом».
10
10. Менеджер культурних проектів: «Тож тим, хто стомився фізично і духовно, маю пораду: долучайтеся до магії мініатюрних вистав і рятуйтеся мистецтвом Паперового Театру. Уже зовсім скоро ви дізнаєтесь, де його шукати...».
11
11. Менеджер у сфері культури Creative Women Space: «Жінки знають все про креативні простори»
12
12. З доповіді ДУ «Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва НАН України»: «Незважаючи на організований супротив телерадіокомпаній, кабельних операторів, представників музичного бізнесу дев’ять місяців готувався законопроект №10143, як новий ЗАКОН УКРАЇНИ «Про авторське право і суміжні права». Цей законопроект повертає право авторів і виконавців аудіовізуальних творів на отримання роялті від використання їх ІВ та узгоджується з вимогами європейських конвенцій та договорів у сфері авторських і суміжних прав».
12
13. З доповіді Інституту філології Київського Національного університету імені Тараса Шевченка: «Кожен десятий креативний філолог за двадцять років випуску став справжнім письменником...».
14
14. З доповіді Національного музею історії України та Громадської організації «Культура заради майбутнього»: «Додаткова привітність, залученість (партисипація), створює новий потенціал, а кожний музейний простір може перетворитись в музейно-культурний хаб».
15
15. З доповіді Національного центру театрального мистецтва імені Леся Курбаса: «Порівняно з іншими країнами однією з найбільш проблемних зон державної політики України в галузі театру є катастрофічна ситуація в напрямку сучасної драматургії. Імовірно, єдина країна в Європі, яка фактично знищила всі форми підтримки – це Україна, що об’єктивно призводить до відставання нашого театру і неадекватності сучасним світовим процесам».
16
16. Консультант з менеджменту, бізнес-тренер: «З юридичної точки зору запропоновану бізнес-модель можна реалізувати як громадське об’єднання, або всі учасники можуть зареєструватися як фізичні особи-підприємці, або можлива будь-яка інша юридична форма взаємодії учасників, яка не протирічить законодавству».
17
17. Міжнародний університет фінансів: «До 800 млн. робочих по всьому світу можуть втратити свою роботу через впровадження роботів і автоматизації до 2030 року, що еквівалентно більш ніж однієї п'ятої частини робочої сили».
18
18. З доповіді Українського центру культурних досліджень: «З одного боку, неможливо уникати глобальних процесів: мобільності, міграції, глобальних комунікацій. З іншого боку, саме глобалізація провокує локальний патріотизм, збереження історичної пам’яті. З цих суперечливих складових складається концепція «глокального міста», в основі якого знаходиться принцип «креативної економіки», тобто розробка ідеї, на яку працюють усі групи: від людей креативних професій до бізнесу та влади».
19
19. Учасники Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель» – студенти-фінансисти з Руанди.
20
20. Жваві обговорення перспектив креативних індустрій з модератором другого дня Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель» – з Одеси.
21
21. Скайп-включення експерту в галузі культурних індустрій з Литви.
22
22. Скайп-включення експерта по креативних індустріях з Вірменії.
23
23. Модератор другого дня Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель»: «Давайте спробуємо проаналізувати – що треба зробити для повноцінного розвитку інфрастурктури креативних індустрій в Україні».
24
24. Реєстрація учасників та спікерів – важливий етап Форуму
25
25. Креативні індустрії – ключ до вирішення багатьох проблем української як частини європейської й світової культур.