укр / ENG / pol НАУКОВИЙ ВІСНИК "КУРБАСІВСЬКІ ЧИТАННЯ" Курбасівські читання. №13, 2018 Зміст Слово випускових редакторів ТЕОРІЯ Олена Левченко. Перформативність vs театральність в аспекті перормативного поворот. Лариса Венедіктова. Перформативні практики як філософія в дії. Наталія Шевченко.Мистецькі інструменти діалогічного процесу. Мар’яна Матвейчук. Документальний театр «Експертиза» TanzLaboratorium як практика дослідження публічності. Олена Коваленко. Українські режисери-шістдесятники: досвід незалежної театральної індивідуальної національно-гуманітарної та морально-етичної опозиції. ТЕОРІЯ. ЕКСПЕРТНА ДУМКА Олександр Мірошниченко. Принципи театральної реформи і концепція європейських театральних центрів. Неда Неждана. Міжнародні тенденції у сфері незалежних театральних ініціатив та український феномен. Дмитрий Ермолович-Дащинский. Моноспектакль в украинском театре XXI века. Анна Калугер. Mundus universus exercet historinem. Театр як жив а культура. КРИТИКА Владимир Колязин. Эрвин Пискатор в СССР, или О том, как долго можно заблуждаться. Жанна Бортнік. Монодрама: право на тотальний монолог. Дмитрий Ермолович-Дащинский. Исповеди и документы. Второй открытый фестиваль украинской драматургии «Днепр. Театр. UA». Лариса Бабій. Перформативність або підготовка до політики. Larisa Venediktova, Mariana Matveichuk. I am the Border. Reflections on Resistance, Cooperation and Art. МАЙСТЕР-КЛАС Наталія Шевченко. Акторський тренінг — межі незалежності (деякі роздуми довкола двох анкетувань). Михаил Зятин. Ответственность человека и искусственный интеллект. Дискуссия в рамках семинара «Перформативность». Юлія Гасиліна. Театральний центр і незалежні театри як полігон нової театральної формації. ВІЛЬНА ЗОНА Олег Драч. Бесіди з майстром. Кабала чи біоцентризм, або Квантова природа гри на театр (філософські діалоги). Олена Бондарева. Ексцентрична концепція драми. ТанцЛабораторіум. Ідеальний театр. Тексти-рефлексії глядачів.
Курбасівські читання. №13, 2018
Зміст
Слово випускових редакторів
ТЕОРІЯ
Олена Левченко. Перформативність vs театральність в аспекті перормативного поворот.
Лариса Венедіктова. Перформативні практики як філософія в дії.
Наталія Шевченко.Мистецькі інструменти діалогічного процесу.
Мар’яна Матвейчук. Документальний театр «Експертиза» TanzLaboratorium як практика дослідження публічності.
Олена Коваленко. Українські режисери-шістдесятники: досвід незалежної театральної індивідуальної національно-гуманітарної та морально-етичної опозиції.
ТЕОРІЯ. ЕКСПЕРТНА ДУМКА
Олександр Мірошниченко. Принципи театральної реформи і концепція європейських театральних центрів.
Неда Неждана. Міжнародні тенденції у сфері незалежних театральних ініціатив та український феномен.
Дмитрий Ермолович-Дащинский. Моноспектакль в украинском театре XXI века.
Анна Калугер. Mundus universus exercet historinem. Театр як жив а культура.
КРИТИКА
Владимир Колязин. Эрвин Пискатор в СССР, или О том, как долго можно заблуждаться.
Жанна Бортнік. Монодрама: право на тотальний монолог.
Дмитрий Ермолович-Дащинский. Исповеди и документы. Второй открытый фестиваль украинской драматургии «Днепр. Театр. UA».
Лариса Бабій. Перформативність або підготовка до політики.
Larisa Venediktova, Mariana Matveichuk. I am the Border. Reflections on Resistance, Cooperation and Art.
МАЙСТЕР-КЛАС
Наталія Шевченко. Акторський тренінг — межі незалежності (деякі роздуми довкола двох анкетувань).
Михаил Зятин. Ответственность человека и искусственный интеллект. Дискуссия в рамках семинара «Перформативность».
Юлія Гасиліна. Театральний центр і незалежні театри як полігон нової театральної формації.
ВІЛЬНА ЗОНА
Олег Драч. Бесіди з майстром. Кабала чи біоцентризм, або Квантова природа гри на театр (філософські діалоги).
Олена Бондарева. Ексцентрична концепція драми.
ТанцЛабораторіум. Ідеальний театр. Тексти-рефлексії глядачів.