укр / ENG / pol НАУКОВИЙ ВІСНИК "КУРБАСІВСЬКІ ЧИТАННЯ" Курбасівські читання. №14, 2019 Зміст Вступне слово ТЕОРІЯ Олена Коваленко-Хурсіна. Рушійна сила креативних індустрій в українській культурній ситуації Олексій Валевський. Актуальні питання інституційної та правової підтримки розвитку культурних та креативних індустрій в Україні. Ігор Єгоров. Економічні передумови і особливості розвитку креативних індустрій у сучасному світі. Артур Лі. Перспективи створення і функціонування ринку прав інтелектуальної власності в Україні. Олена Хотенко. Регулювання креативних індустрій у контексті світового досвіду (Нідерланди, Сполучене Королівство, Тайвань). Дарья Дорошкевич, Тетяна Литвак. Креативний інтелект – новий тренд діджіталізованої економіки. Олена Левченко. Аудіовізуальні мистецтва та театр: сучасні інтерпретації. ПРАКТИКА Анастасія Образцова, Луїза Мороз. Як народжуються креативні індустрії: щодо передумов і засад державної політики у сфері креативних індустрій в Україні Катерина Бова. Внесок УКФ у розвиток креативних індустрій.(Презентація). Олена Морозова. Дослідження комунікацій театрів з аудиторією або перші кроки театрального маркетингу (Презентація). Тамара Куцаєва, Костянтин Ткачук. Про музеї як платформи розвитку креативних індустрій. Лариса Дроздова. Креативні технології у підготовці топ-менеджерів для індустрії культури. Романенко Олена. Креативні індустрії та література. Український досвід VS європейські виклики. (Презетація. Марьяна Шаповал. Літературна творчість: 20 років досвіду креативного навчання. (Презентація). Надія Мірошниченко. Креативні індустрії та стратегії розвитку сучасної драми в Європі та Україні. Олег Миколайчук. На помежів’ї епох. МАЙСТЕР-КЛАС Ірина Френкель. Культурні та креативні індустрії: сила тяжіння. Креативна економіка – шлях розвитку малих міст. ВІЛЬНА ЗОНА Мирослав Гринишин. Зиск та його роль в інтелектуальному креативному просторі Олександр Сергієнко. Віднайти себе. Костянтин Солов’єнко. Бізнес-модель театру «з нуля» і без грошей. Другий день роботи Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель» (фотозвіт). Заключне слово редакції про Форум «Креативні індустрії. Українська модель». КРИТИКА Олена Коваленко. Олег Драч-Мирослав Гринишин – початок нової гри.... Оксана Танюк. У напрямку філософської клоунади, вітання від Розумного Арлекіна – або Метод Креативної Структурованої Імпровізації в дії Оксана Танюк. Танок реальності Ліна Недич. Чому «Крути…» – гарне кіно? НОВИНИ: Дмитрий Ермолович-Дащинский. Соло для украинской драмы. Надія Мірошниченко. Французька епопея української драми. MEMORY: Олег Миколайчук-Низовець. у вимірах «Між небом і землею» та ще одна спроба втілення «Дороги до раю». Юлія Скибицька. Проблема пошуку особистісної ідентичності у п’єсі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні».
Курбасівські читання. №14, 2019
Зміст
Вступне слово
ТЕОРІЯ
Олена Коваленко-Хурсіна. Рушійна сила креативних індустрій в українській культурній ситуації
Олексій Валевський. Актуальні питання інституційної та правової підтримки розвитку культурних та креативних індустрій в Україні.
Ігор Єгоров. Економічні передумови і особливості розвитку креативних індустрій у сучасному світі.
Артур Лі. Перспективи створення і функціонування ринку прав інтелектуальної власності в Україні.
Олена Хотенко. Регулювання креативних індустрій у контексті світового досвіду (Нідерланди, Сполучене Королівство, Тайвань).
Дарья Дорошкевич, Тетяна Литвак. Креативний інтелект – новий тренд діджіталізованої економіки.
Олена Левченко. Аудіовізуальні мистецтва та театр: сучасні інтерпретації.
ПРАКТИКА
Анастасія Образцова, Луїза Мороз. Як народжуються креативні індустрії: щодо передумов і засад державної політики у сфері креативних індустрій в Україні
Катерина Бова. Внесок УКФ у розвиток креативних індустрій.(Презентація).
Олена Морозова. Дослідження комунікацій театрів з аудиторією або перші кроки театрального маркетингу (Презентація).
Тамара Куцаєва, Костянтин Ткачук. Про музеї як платформи розвитку креативних індустрій.
Лариса Дроздова. Креативні технології у підготовці топ-менеджерів для індустрії культури.
Романенко Олена. Креативні індустрії та література. Український досвід VS європейські виклики. (Презетація.
Марьяна Шаповал. Літературна творчість: 20 років досвіду креативного навчання. (Презентація).
Надія Мірошниченко. Креативні індустрії та стратегії розвитку сучасної драми в Європі та Україні.
Олег Миколайчук. На помежів’ї епох.
МАЙСТЕР-КЛАС
Ірина Френкель. Культурні та креативні індустрії: сила тяжіння. Креативна економіка – шлях розвитку малих міст.
ВІЛЬНА ЗОНА
Мирослав Гринишин. Зиск та його роль в інтелектуальному креативному просторі
Олександр Сергієнко. Віднайти себе.
Костянтин Солов’єнко. Бізнес-модель театру «з нуля» і без грошей.
Другий день роботи Першого Міжнародного Форуму «Креативні індустрії. Українська модель» (фотозвіт).
Заключне слово редакції про Форум «Креативні індустрії. Українська модель».
КРИТИКА
Олена Коваленко. Олег Драч-Мирослав Гринишин – початок нової гри....
Оксана Танюк. У напрямку філософської клоунади, вітання від Розумного Арлекіна – або Метод Креативної Структурованої Імпровізації в дії
Оксана Танюк. Танок реальності
Ліна Недич. Чому «Крути…» – гарне кіно?
НОВИНИ:
Дмитрий Ермолович-Дащинский. Соло для украинской драмы.
Надія Мірошниченко. Французька епопея української драми.
MEMORY:
Олег Миколайчук-Низовець. у вимірах «Між небом і землею» та ще одна спроба втілення «Дороги до раю».
Юлія Скибицька. Проблема пошуку особистісної ідентичності у п’єсі Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні».