укр / ENG / pol

 

ТанцЛабораторіум
у рамках “Лабораторії перформансу” презентує танцювальний перформанс

Лабораторна робота № 1

Наприкінці 90х сучасний танець (contemporary dance) став інтелектуальним, почав продукувати своє власне знання та надавати йому матеріальної форми. Лабораторія як формат дослідження існує на межі мистецької практики та продукування знання.
Сучасне дослідження за визначенням не має на меті пошук чого-небудь, але самий пошук стає об’єктом та формулює неможливі відповіді на можливі питання. Хоча кожне питання формулює свою відповідь, дослідницька парадигма сучасного танцю шукає таких відповідей, яких саме питання у собі не містить.
Отже, кожне наступне питання завжди призводить до іншого питання, не для того, щоби зробити оригінальне питання більш досконалим стосовно можливих відповідей, але скоріше, щоб зробити питання більш точним інструментом, за допомогою якого стає можливим здобути знання.

Питання “Що таке лабораторія?” стає епістемологічно продуктивним саме тоді, коли його залишити без відповіді. Тоді яким чином питання такого типу може бути орієнтованим на дослідження? Саме тому, що саме питання ставиться під питання.

У “Лабораторній роботі №1” ми би хотіли відмінити різницю між лабораторією як дослідницьким процесом і показом нашої роботи глядачеві.
Цей перформанс залишається процесом дослідження, але спільним із глядачем, де створюються можливості для використання уваги глядачів перформерами та навпаки.
Що ми бачимо, коли дивимося на будь-що? Що ми сприймаємо, коли дивимось на танець? Чого нас може навчити спостерігання танцю?
Завдання Лабораторної роботи № 1:
- Усвідомлення переходу з "природного людського " стану у перформанс через концептуальну структуру, що включає дослідження потенціалу сприйняття тілом часу, простору та самого себе.
- Дослідження акту сприйняття та його потенціалу як об’єкту мислення.
Зробити всі об’єкти свого мислення синхронними з самим актом мислення.
Кожен з учасників лабораторії існує як перформер, спостерігач та дослідник (хтось на зразок філософа) одночасно.
В особистій практиці дослідження потенціалу сприйняття перформери фіксували деякі думки, які виникли під час цієї практики.
Це стало основою тексту, який буде використано під час перформансу, як ще одна можливість для дослідження потенціалу сприйняття як перформерів, так і глядачів.


1     2     3    

5     6     7    

4     9     8